Utmattad!

Det är det jag är. Viggo verkar aldrig återhämta sig helt fråm sin förkylning (många veckor nu), och idag känner jag att jag börjar känna av igen. Suck och stön! Just nu ligger herrn och hostar i rummet bredvid. Blir väl kanske till att ringa til VC på måndag igen...

Annars har man ju en liten amöba som ligger i magen och suger ur all eventuell energi som kan tänkas dyka upp. Jag är sjukt trött mest hela dagarna, inte kan jag skylla på järnbrist heller, 134 på kollen i torsdags... Men det är bara att härda ut några veckor till, inte för att det säkert blir något bättre efter det (snarare tvärt om kanske).. Ja ja, den som lever får se. Det är i varje fall dryga 5 vekor kvar tills lillebror/syster beräknas anlända..

Annars är jag själv med V ikväll/natt. Pappan i huset är ute i Uppsala, vi får se om han dyker in fram på småtimmarna eller om vi får vänta tills imorgon..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0