Nyklippt POJKE!

Så är det! Viggo har fått sitt hår klippt för första gången. (jag räknar inte när jag försökte klippa till luggen) Vi slog på stort och gick till frisören. Det gick över förväntan och Viggo ser numera ut som en pojke. Tack Mimi! Han var duktig och satt ganska still större delen av tiden, kanske ingen som tror mig, men att han var alldeles nyvaken kanske förklarar saken.

Annars händer det väl inte alltför mycket här. Spelade 18 hål igår tisdag med nytt personligt poängrekord. Skönt att det verkar gå åt rätt håll, men jag är fortfarande kass på att putta och slå korta slag. Imorgon hoppas jag att jag och Anders kan hinna med en 9 hålare på morgonen.

Nu är det snart sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0