Nu vänder det!

Tjohoo.. Skulle kunna vara glad över fin viktminskning den här veckan men icke. Plussade 4 hekto! Usch och fy för det, men man kan kanske inte förvänta sig något efter denna helgen som varit.. Men jag var rätt ostabil igår pga mens i antågande så jag tog plusset ganska hårt. Nu får vi se hur det går här framöver.
Däremot så är jag glad över en annan grej, det är nämligen så att min Anders kommer få fast jobb om 3 veckor. Hur härligt är inte det!? Känns otroligt skönt och jag är så stolt över honom (löjligt det lät). Så nu är det bara jag som ska skaffa mig ett jobb.. Men nu känns det en aning lättare att söka när man vet att vi har en heltidstjänst i familjen.. LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Katta

Kul att du börjat skriva lite igen :-)

Framförallt- superskoj för Anders att få ett fast jobb! Förstår att du är "stolt". Var jobbar han?

Hoppas allt är bra med er. Kram

2010-03-31 @ 12:46:43
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Grattis Anders till jobbet! Är det i Uppsala?

2010-03-31 @ 14:41:30
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Emma

Anders jobbar på Ica Maxi i Uppsala. :-)

2010-03-31 @ 21:03:14
URL: http://emlanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0