Tillbaka efter sjukperiod!

Japp nu är vi på banan igen. Jag var mer eller mindre sjuk i 2 veckor över jul och lilla V klarade sig på några dagar. Skönt att vara frisk igen!

Under julen har mitt viktväkteri blivit minst sagt lidande, har inte rört på mig för fem öre och ätit allt som kommit i min väg så när jag idag gick med tunga steg till viktväktarna var inte frågon om jag gått upp utan hur mycket. Jag kan säga att jag trippade därifrån, hade endast gått upp fyra hekto. 0,4 kg! Jag är sååå nöjd! Så nu står jag på 81 vilket inte är någon katsatrof alls, jag hade trott att jag gått upp minst 1 kilo. SÅ nu är det nya tag, har redan matsedel och mat inhandlad för hela veckan.
Sen så tog jag första motionspasset igår på över 2 veckor, det blev 5 km skidåkning! Det var så himla kul. Trots 3 vurpor!!! Jag hade pappa som jagade på mig så det vart ett ganska hårt pass, men med mersmak. Får se om jag kanske tar elljusspåret ikväll!

Nej nu får det vara bra för idag.

Gott nytt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att ni är tillbaka!! Skönt att du inte gått upp så mycket. Här står det still nu, jobbigt...



Hör av er om ni vill ses något!!

2010-01-04 @ 20:17:15
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Hella

Du är så duktigt gumman!! Å de va så kul att se dig igår.

2010-01-05 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0