Hur hinner folk?

Ja jag kan inte förstå hur folk hinner blogga.. Eller egentligen förstår jag ju, det är en prioriteringsfråga! Tydligt är väl att det inte står högt på min lista över saker att göra.

Dagen då, fick faktiskt en supertrött Viggo att somna utan några jättestora problem ikväll, värre var det igår. SÅ han har sovit sen 19 idag! Skönt med lite ensamtid så här på kvällen! (anders jobbar) Tidigare idag tog jag bilen till Västerås och hämtade upp min mamma för lite shoppping på Erikslund. Skörden blev ett par benvärmare och en pyjamas till Viggo. Och just det, en lampa!!! Efter det var det dags för magnetröntgen på Eriksborg. Gick bra, tog ca 20 min bara. Så nu är det bara att invänta svaret!

Imorgon är det match som gäller, efter det bär det av till Uppsla för lite bio. (tror jag skrivit det tidigare) Jag har lite ångest bara över att lämna av Viggo redan vid 12 tiden och sen inte träffa honom förrän sent på kvällen (och då förhoppningsvis sovandes) Men det kommer nog gå bra, hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0