Gnällstuga!

Det är det vi har här hemma. Vet inte vad det är som besvärar lillherren, men jag gissar på tänder. Det har jag iofs gjort i någon månads tid nu utan att ha sett röken av någon ny men jag gissar på det igen...

Anders är på jobbet och jag sitter i min ensamhet medan V sussar, har tagit mig ett glas vin och funderar på om man skulle slå till på ett till.. Har lite och fira idag, vi vann idag igen. Med 30-4! Känns helt okej, dock gjorde jag väl inte någon dundermatch direkt.Men men..

Imorgon hoppas jag på att jag kan låna mammas bil så jag och V kan fälja med Annika och Nathalie och hälsa på Madde ute på landet. Vore kanon det!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: anna

vilka tänder tror du är på g? ebbe hade jätteont när hörntänderna o första kindtänderna skulle upp. gjorde ont länge innan dom kikade fram.

2010-01-10 @ 10:32:58
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0