Nedläggning nästa?

Har allvarliga funderingar på att ta bort denna blogg. Jag har uppenbarligen inget behov av att skriva av mig om något och tid finns ju inte.. Men jag låter den vara kvar ett tag så får jag bestämma mig. Eventuellt kanske jag bara skriver mina viktresultat, om något..

Har inte gått så bra med viktväkteriet den senaste tiden.. Har varit omotiverad och aallmänt sugen på det mesta. Detta resulterade i en viktuppgång på 0,2kg, inte så farligt men ska försöka ta nya tag.. Står numera på 79,7kg!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det tycker jag vore tråkigt:(

2010-02-10 @ 20:53:43
Postat av: Linda L

Jag också! Har ju precis hittat hit. Visste inte att du bloggade Emma, så nu får du ju inte sluta!

2010-02-13 @ 22:37:43
URL: http://salalinda.blogspot.com
Postat av: anna

nej, du får inte sluta blogga. bättre med inlägg mer sällan än aldrig...

2010-02-19 @ 20:30:31
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0