Syskonvagn!

Ja herregud detta med syskonvagn... Vilket problem!!! Jag trodde jag bestämt mig för en sort och kikade jättemycket efter beg. ¨på blocket. Ringde även på någon, men var för sent ute som vanligt. Hamnar alltid som nummer 2 på grejer av någon konstig anledning, Sen så hittade jag på utav en slump en vagn av en helt annan typ som jag bara kände passade mig bättre. Så nu har jag bestämt mig, det blir en Brio Double Wave. Ska kika på en i helgen, inte den snyggaste kanske men den är billig, och eftersom jag inte vet hur mycket vi kommer använda syskonvagn så känns det som ett bra alternativ. Nu är jag bara på jakt efter en MJUKLIFT! Så om någon som läser detta har en till salu eller känner någon som har en får dom gärna höra av sig.. Ja även om någon har en syskonvagn till salu också förstås. Jag är öppen för det mesta. Som sagt lutar det ju åt en brio nu men man vet ju aldrig..

Nej nu är det Greys.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0