Blivit med vagn!

Nu har vi inhandlat vagn och mjuklift till våra barn.. Mjukliften kanske inte passar till 100 % men jag tror det funkar. Viggo verkar gilla vagnen i varje fall, åtminstonde att klättra i och ur. Nu kan jag pusta ut!!! Finns bara ett X antal saker kvar att syssla med innan bebis får komma ut. Vill inte göra någon lista då blir det nog för mycket, just nu har jag en enorm trötthet som vägrar släppa. Min BM tror att det är pga medicinen som jag blir så trött. ganska jobbigt i varje fall! Tur Viggo sover på eftermiddagarna..  Och det ska jag nog med göra nu..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Antar att det kan vara klokt att passa på att sova så mycket du bara hinner nu innan BF. Misstänker att det kan bli brist på sömn senare. Vad bra att du dessutom fått tag på vagntillbehören du behövde. Ha det nu så bra. God Jul, Gott Nytt År och Lycka till med förlossningen om vi inte hörs eller syns innan :-). Kram

2010-12-13 @ 21:27:36
Postat av: Emma

God Jul själv Katarina!

Hoppas vi ses snart, det var ju ett tag sen.

Kram

2010-12-13 @ 21:55:17
URL: http://emlanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0