2 år sedan!

Ja för 2 år sedan låg man inne på förlossningen och kämpade. Huja! Mindre än 4 timmar kvar vid det laget.. Tänk så tiden har rullat på, svårt att tänka sig att det är 2 år sen. (och snart är man där igen)

Imorgon är det alltså prinsens födelsedag. Kommer firas med närmaste familjen. På lördag kommer mina  vänner med barn över och fikar lite. Viggo är lite liten för något riktigt kalas än, men nästa år kanske det är dags.. Det vet man aldrig!

Var in till spec-mvc igår också appropå inget. Hade vanligt besök hos BM då hon upptäckte att mitt blodtryck skenat iväg lite. Så det bidde en tur till Stellan i Västerås. Men han var inte orolig, jag ska dock börja med medicin nu bara. Fick även kika med UL på skrutten i magen, fast jag vågade knappt titta, var rädd att se vad det var förnågot. Kön alltså! ;-) Bebis var i varje fall perfekt i storlek, beräknades väga ca 2500g just nu. Jag tror det skiljde 1 % från "medelbebisen" kan inte bli så mycket bättre. Tänk att det snart är dags! HJÄLP!!!

Kommentarer
Postat av: katta

Mysigt att titta på bebisen i sånt sent skede. Grattis till Viggo... (några timmar i förskott). Kram// Katta

2010-12-02 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0