Nu kan man njuta!

Nu är lägenheten såld!!! Så otroligt skönt att ha det klart redan. Jag har gått med en klump i magen en tid nu pga ovissheten. Men nu släpper jag det och kan åter sova gott om natten.. eller nja..det gör jag väl inte ändå men men.. ;-)

Annars rullar det på här hemma, mitt sommarvik på Willys är slut nu men har jobbat 2 pass den här veckan och kommer jobba på söndag med. Hoppas att man får jobba lite under hösten, skulle vara så otroligt roligt.

Viggo och jag ska ner på stan på eftermiddagen och fika lite med Linda och Emma, ska bli trevligt värre. Hoppas att regnet kan hålla sig borta bara.

Nu ser vi fram emot november och flytt, sen till januari och inflytt av nummer 2..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

oj, det gick snabbt! Skönt för er!

2010-08-27 @ 12:03:44
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0