Handboll!

Oj vad jag älskar att träna handboll! Sååå kul att få gå ner och köra två gånger i veckan och träffa en massa underbara människor. Seriepremiär har vi nu på söndag borta mot Tillberga! Jag är fortfarande väldigt försiktig och vågar inte satsa fullt med tanke på mitt knä (opererat tidigare), så vi får se ifall jag kan vara med nu på söndag och i så fall hur mycket..

För övrigt så vaknade V klockan 2 i natt och somnade inte om förrän vid 4. Lagom irriterad och trött mamma då kan jag säga. Hoppas på en skönare natt inatt! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: katta

håller tummarna för er på söndag. Hoppas naturligtvis att du kan spela också :-)

2009-09-17 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0