Fina resultat!

Ja det kan man säga. -1,8 denna vecka! Så sammanlagt nu har jag gått ner 7,6 kg. Duktiga mig! Hihi! Nej men allvarligt så är jag väldigt stolt över mig själv och kommer kämpa för att gå ner till det jag vill väga. Vilket är väl en sådär 19 kg kvar kanske. Åtminstonde 14! Hoppas verkligen att jag håller ut och inte ger upp. En fördel är ju att jag skriver här så då får man ju nästan skämmas om man lägger av... ;-)

Nu ska jag kila in till  Viggo som verkar ha lite problem med att somna..

Kommentarer
Postat av: katta

Du är ju grym!

2009-09-28 @ 20:06:29
Postat av: Frida

Shit va duktig du är och va fort det går. Man kanske skulle ta och bli medlem i det där, skulle behöva tappa runt 14 jag också.

2009-09-29 @ 10:21:26
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: anna

men vad du är duktig! själv stod det -1 på vågen, vilket är åt rätt håll iaf :)

2009-09-29 @ 13:41:36
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Hella

Gud va du e duktig!! Skulle oxå vilja börja men ska ge lchf:en en ordentlig chans nu:-)

2009-09-29 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0