Ensam uppe!

Så är det, Vggo sover och det verkar Anders också göra. Det har dom sysslat med sen klockan 20 ungefär.

Idag har vi varit ute på lite ovanligheter. Började med en sväng till barnmorskan för att lyssna på Annikas bebis! Bokade även in en tid för cellprov tills imorgon!
Sen vart det fika på stan med Annika och lite fönstershopping, efter det lunch med Frida och Ronja med kids.

Imorgon hade jag tänkt att man skulle till fröet men får tänka om då jag fick tid hos BM klockan 11. Får ta det nästa vecka istället! Kanske blir en tur till Öppna istället på eftermiddagen. Sen så blir jag och Viggo ensamma imorgon då Anders ska jobba till 22. Så ingen handbollsträning för min del imorgon, lite surt men inte så mycket man kan göra något åt..

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi hade också tänkt att gå på öppna idag, men går inte dit ensam igen:P Hör av er om ni ska dit, då följer vi med!

2009-09-24 @ 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0