Åhhh!

Denna morgon blev inte vad jag hade hoppats på. Att det alltid ska krånglas!
Pga detta känns det som om humöret har sjunkit i botten, och det har det nog. Få se om planerna som vi haft fortfarande kommer genomföras..

Annars var natten kanon, trots morgonpigg kille. Han sov mellan 20-06! Vi introduserade lite 8 månaders välling igår kväll 50/50 och nu verkar han inte få ont i magen av det. Skönt! Fortsätter väl ikväll med samma dosering sen kanske man kan fasa ut 6 månaders mer och mer..

Viggo har ju i dagarna blivit hela 9 månader, stora killen. Läskigt gammal!

Just ja, vi var i badhuset igår. Det gick ju finfint! Badade först i "varma" bassängen ett tag, sen satt vi i bläckfisken och softade lite. Sen avslutade vi med lite plask i "äventyrsbassängen". Efter det så fick det vara nog, det är lite svårt att veta hur länge han orkar med. Jag själv var ju helt slut hela kvällen sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja bruden.

Tänkte pallra mig till vv i morgon. Tar tidiga besöket. Ska du o Helena gå?

Grattis på Viggos (i efterskott) 9-månaders dag.

2009-09-06 @ 21:53:03
Postat av: Emma

Jag går också det tidiga besöket idag! Då ses vi där. Kan inte svara för helena. :-)

2009-09-07 @ 07:58:29
URL: http://emlanz.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Tjoho.

Vi har valt ängs.. någonting.. kommer inte ihåg vad det hette riktigt - det typ mitt emot willys fast lite längre upp.

Sen Dalhem så kommer jag inte ihåg om det vart borta på emmylund eller om vi valde det typ på åkra..

Vad har ni tänkt då? Privat eller kommunalt?

2009-09-07 @ 20:52:12
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0