Tårta!

Den här helgen har ju inte börjat så bra om man tittar ur en Viktväktares synvinkel. Har varit på kalas ikväll och ätit god mat och tårta på det... Ja ni förstår va.. SOm tur är var jag och simmade på eftermiddagen så man kompenserade upp det lite i varje fall..

I natt är vi ensamma jag och Viggo. Pappa Anders sover kvar i Uppsala för att slippa en resa till och från jobbet. Det funkar ju för oss ändå!

Nej, nu ska jag nog gå in till sängen snart. Ska bara säga att vi har hemmapremiär med handbollen på söndag 13,30, kom och titta tycker jag. :-)

Kommentarer
Postat av: anna

man måste få unna sig nåt gott ibland, bara det inte blir för ofta...



själv ska jag unna mig med fest ikväll o alkohol är ju inte pointsgratis direkt. om man inte vill snapsa sprit, det är ju bäst men brukar sluta illa...

2009-10-17 @ 08:52:38
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0