Söndag kväll!

Då var den här helgen över. Den har varit riktigt bra! Synd bara att vi inte vann matchen i lördags, ja att vi inte ens kunde spela särskilt bra är ju rätt trist det också.

Dopet av Viggos kusin Hugo var jätte fint. Det var en kille som sjöng så himla bra, kommer inte ihåg vad låten heter men den var så fin och han sjöng den så bra. Kunde inte hålla tillbaka tårarna!

Idag har jag spenderat större delen av dagen med min mamma. Jag vet att det är farsdag men min pappa råkar befinna sig i Oman så mamma fick ta del av min uppmärksamhet istället. (har även varit med Vs pappa Anders, men han åkte och jobbade på eftermiddagen och har inte kommit hem än)

Nej nu ska jag kika på tv och imorrn är det jobb igen. Ska även till Emmylunds dagis och hälsa på på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0