Målat!

Idag har jag gjort mycket nytta. Jag har målat hela Viggos rum, med pappa till hjälp på förmiddagen. Det känns kanonbra att äntligen få det gjort. Jag har hela tiden sagt att innan Viggo fyller 1 måste han ha fått sitt rum, har tvivlat ett tag nu att det verkligen skulle gå men nu ser det ut som att vi fixar det. :-) (han fyller nu på torsdag)
Om ni undrar vad Anders har pysslat med hela dagen så kan jag tala om att han är sjuk. Imorse vaknade han med över 39 graders feber... Inte så kul! Han ligger och sover nu och känns väldigt varm, kanske ska väcka honom och se till att han tar ett par alvedon. Hoppas att lilllplutten klarar sig från att bli sjuk nu igen, är lite orolig då han har sovit väldigt oroligt nu på kvällen, vaknat och varit väldigt ledsen. Håller alla tummar för att han får vara frisk!!

I och med att det blev målning idag så missade jag dagens lördagsfika med tjejerna. Lite trist men får ta gen det någon dag i veckan istället.. Hoppas jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0