Kraxar idag!

Idag är inte min röst riktigt som den brukar.. Låter som en jäkla kråka eller nåt! Men vad roligt jag hade igår.. Ojojoj... Kvällen blev faktiskt så rolig som den bara kunde bli. Trevlig fest hos Helena och Ralf och sen faktiskt riktigt skoj på hotellet. (kors i taket)
Cykelturen hem var väl det minst roliga på hela kvällen, mådde ju inte som en prinsessa då direkt. Men hem kom jag och stupade i säng och vaknade klockan 9 imorse och hade väl inte rört mig en fläck. Kunde sen inte somna om utan var tvungen att ringa och höra hur min plutt hade det. Så nu sitter jag här och väntar på att plutt med pappa ska komma hem.

Idag är det fult schema kan man säga. Just nu väntar jag på ett samtal från Annika för att få klartecken att vi kan komma upp och titta på finaste lilla Nathalie. Efter det ska vi leverera Viggo till hans morfar så jag och Anders kan gå på bio. (Flickan som lekte med elden) Efter det blir det nog bara lite söndagsmys!

Just det ja måste ju berätta att V har tagt sina första steg. Det var i fredags den 30:e som han gick 7-8 steg på en gång. Han var sååå duktig. Efter det har han blivit en riktig mes och bara sätter sig ner så fort vi försöker. Men men, nu vet vi att han kan.. STORA killen!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

så gjorde ebbe oxå, gick några steg sen satte han sig. men när han var 13 månader så reste han sig upp o gick som att han aldrig gjort annat. o har inte suttit still sen dess...



du var i fin form i lördags, haha. du var frikostig med komplimanger, så tackar.



kram

2009-11-02 @ 15:11:17
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0