Ingen träning för mig!

Nej visst förstår ni, blir inte av att träna handboll för mig ikväll. Anders jobbar och kommer inte hem förrän vid 21,20 så jag får lugnt stanna hemma. Lite trist men det går bra ändå..

Kom på att jag har missat mina viktresultat de senaste veckorna, tror jag. Förra veckan var det blysamma 0,2 kg, medans denna vecka bjöd på 1,8 kg ned. Så sammanlagt nu på 12 veckor har jag gått ner 13,2 kg. Sååå skönt! Och inte tänker jag ge upp heller... Det ska bara gå denna gången, hela vägen ner..

Och appropå gå så har Viggo börjat knalla lite mer. Det var igår det började.. Det är ju inte så att han ställer sig upp och går men man kan tvinga fram några steg här och där ganska ofta. Kul!

Nu är det DH som gäller!

Kommentarer
Postat av: Hella

Lillplutten va duktig han är. Vad önskar han sig i 1-års present? Nått som låter väldigt mycket hoppas jag.

Du är så himla duktig med vikten. Jag kommer haka på efter jul o nyår.

2009-11-17 @ 22:25:07
Postat av: Frida

Va duktig du är Emma, det syns verkligen att du tappat i vikt!

2009-11-18 @ 14:31:05
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0