Fullspäckad lördag!

Imorgon är det fullt upp.
På förmiddagen ska vi till Heby på dop, Viggos kusin Hugo ska döpas. Efter det ska jag hasta tillbaka till Sala för att spela handbollsmatch. Hade sagt ifrån att vara med på matchen från början men fick höra att det var lite dåligt med folk så jag kunde inte hålla mig. Älskar verkligen att spela handboll! Det tråkiga är att jag troligtvis kommer missa fikat på dopet. Känns lite sådär, men mitt viktväkteri mår väl bra av det antar jag.

Imorgon kväll ska jag hämta min mamma och Tommy i Västerås. Dem kommer hem från en kryssning!

Så så ser det ut!

Sitter just nu och väntar på att Anders ska komma hem från jobbet. Har spenderat kvällen ensam med kycklingsallad, popcorn och cola-light.. (Viggo är hemma men ligger i sängen och sussar)

Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0