+

Det vart plus på vågen idag, inte så mycket men ändå. +0,1 kg. Jag måste säga att jag är rätt nöjd ändå. Den här helgen har ju varit lite si och så med bla en kebab på lördagsnatten... Hihi.. jaja, nya tag är det som gäller nu.

Var ute och sprang tidigare.. Ett varv på elljusspåret blev det, det är 3 km. Kanske inte låter så mycket men för mig är det en alldeles lagom sträcka att börja med. Sprang ju i lördags med! Får se när man kan utöka lite...

Sen så ha rjag fått tid för magnetröntgen av mitt knä. Har ju fått ont i mitt ickeopererade knä utan att jag vet vad det beror på så förra veckan när jag var hos min doktor tog jag upp det och hon skickade en remiss direkt. Så den 15:e januari fick jag tid. Hoppas att man hittar något som man lätt kan åtgärda. (stavas det så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0