Lördag kväll!

Den här helgen har ju varit hur lång som helst. Kan nog bero på att vi inte har haft någonting planerat, på både gott och ont. Imorgon är det i varje fall tvättstugan som hägrar! Känner att jag ligger lite efter med tvätten så jag bokade stora stugan på gården för att få undan allt. Ska bli skönt!

För att berätta lite om skitungen så har han inte bajsat på hela dagen, Eller jo en liten klutt kom ut på eftermiddagen! Ja gav honom banan igår kväll, undrar om det är den som är boven. Annars har det inte hänt sen han föddes att han inte bajsat på en hel dag. Hoppas det släpper snart! (Intressant ämne va???) Visste inte att man kunde bli så fixerad av bajs...

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var inte likt Viggo, H han bajsar bara två gånger i veckan han haha:D

2009-05-23 @ 22:08:49
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Sanna o Norah

haha ja verkligen intressant, det kan vara bananen, norah blev lite hård i magen efter banan första gången hon åt det.

Hoppas ni får en bra dag, fast den ska tillbringas i en tråkig tvättstuga.

2009-05-24 @ 09:44:35
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

hallåå!!!



allt bra?

jo ska bli kul med ny vagn, men jag är ju lite sådär att jag måste ha barnen vända emot mig så urvalet blir inte riktigt lika stort då =P

vi ska byta till en nästan likadan emmaljunga som vi har men med SVÄNGBARA HJUL.

en twin cerox 360 =)

halleluliah!!!

haha, så jag längtar så jag storkar.. då jäklar ska jag svänga både höger och vänster fast jag inte måste. Haha.

2009-05-24 @ 20:27:18
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0