Kass på det här!

Jag är helt bedrövlig på det här med att blogga. Men vad spelar det för roll!!! Hade i varje fall en underbar natt med en kille som sov ända till kl.7. Jag var inte hemma igår kväll men han hade tydligen somnat vid 21. Han vaknade till sådär och skrek 2 ggr också på kvällen men då tog Anders honom! Så nu känner jag att ett biobesök börjar närma sig för min del.. Hehe.. För övrigt så ammade Viggo bara 1 gång på hela dagen.. Det är ju både bra och dåligt eftersom han är så svår att få i vätska. Nån som har något tips??? Han dricker ju inte heller Välling eller ersättning.. Undrar om det är okej?!

Idag är det späckat schema!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi gav Ebbe vatten förra sommaren eftersom han bara åt ersättning. Så testa lite vatten, det kanske han gillar bättre.

2009-05-29 @ 15:59:54
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Katta

Tja ba! Vätskeproblem har vi också haft... Jag spädde typ allt med lite vatten. Fick han banan-mosade jag med lite vatten. När han åt mat- spädde jag med vatten, åt han gröt gjorde vi den extra lös...jag tror du förstår. För oss vände det när han blev magsjuk- sen dess dricker han så fint ur sin flaska såå. Hoppas Viggo inte behöver bli sjuk innan han fattar galoppen men jag vet hur nojig man kan bli. Trevlig Helg önskar Nils o Katta

2009-05-29 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0