Jobbsökeri!

Har idag spenderat hela dagen på jobbet, andra och sista delen av jobbsökarkursen. Det var lika lärorikt och intressant som förra gången. Har fått lite mera insikt i vad det är för jobb som jag vill/kommer söka. Eventuellt att jag kommer gå en kortare utbildning! Jaja, jag har lite tid på mig än, hade ju tänkt vara hemma hela året ut.
Viggo var väldigt snäll hela dagen i varje fall, lite kinkig på eftermiddagen bara men det kan bero på gaddarna. Dom verkar komma upp mer och mer dom små grynen.

Imorgon är det ÖPPNA på eftermiddagen, ska bli trevligt. På förmiddan kommer Emilie och Moa förbi skulle jag tro. Jag bakade muffin nu ikväll som flöt ut och blev som en jätte-muffin! Typiskt! Men goda blev dem, går ju att bjuda på. Det är andra gången jag gör samma misstag.. Att man aldrig lär sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0