Inte som jag tänkt!

Dagen blev inte riktigt som jag trott. Började med att jag och viggo begav oss till öppna, inget jag planerat utan ett rent infall. jätte trevligt som vanligt, väääldigt lugnt..
Sen var detju meniingen att vi skulle ha lite mammalunch som tyvärr blev inställd, tar det nästa vecka istället. drack en kaffe med Annika på hennes jobb istället. Hann även med en kaffe med Linda på eftermiddagen.
Nu ikväll har jag varit på helkroppsmassage, underbart kan jag bara säga. Gör jag gärna om igen!

Viggo har varit lite gnälligare än vanligt idag och särskilt nu på kvällen. Skulle sätta en slant på att det är sviter från sprutorna igår! Hoppas på en gladare Viggo imorgon. Då blir det både en uppsalatripp och födelsedagskalas!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh just ja, du hade ju massage. Va skönt!!! jag vill också!!

2009-05-14 @ 20:13:49
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0