Gillar inte vädret!

Idag är det ju inget toppen-väder direkt! Tur man inte hade några ärenden på stan. Eller jag hade egentligen tänkt gå ner och fixa mina linser, men det kan vänta.

Idag är det ju baby-sim igen. Det ska bli så kul! Viggo verkligen älskade det förra gången, hoppas att det håller i sig.
Just nu ligger han bredvid mig på soffan och sover. Natten vart ju som vanligt ganska så jobbig. Inte så roligt att bli väckt hela tiden när man ändå inte kan göra så mycket för att det ska gå över. Inatt fick han sova mellan oss igen, fast efter nattmålet la jag tillbaka honom igen. Sover ju så oroligt med honom i sängen, rädd att jag ska armbåga han i huvet eller nåt. fast det är så himla mysigt också... Undrar om det kan vara drömmar, inte helt omöjligt för han kan ju rycka till ibland.. Jag ska pröva att inte ge han någon smakis idag vid lunchmålet, han har ätit morot 2 dagar i rad så jag har en teori om att det kanske har spökat i magen. Jaja, man kan ju spekulera hur mycket som helst om vad det kan vara..

För övrigt så fick faktiskt Viggo en kusin igår. En liten kille! SÅ nu är han inte minsting längre. Grattis Jimmy och Tülay!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så skoj idag! Grattis Viggo till kusinen:D:D

2009-05-11 @ 10:19:34
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0