V i knät!

Sitter med min lilla älskling i knät, inte det enklaste att skriva med bara en hand.

Idag ska vi hem tll R o lilla E. Ska bli kul att se hur dom har det hemma. Vi blir nog 5 mammor med bebisar skulle jag tro! Har bakat här på morgonen som jag ska ta med! Jag har blivit så otroligt "bakig" på sista tiden. Synd bara att det bara är onyttiga grejer man slänger ihop, känner att det har blivit liiite för mycket fikabröd dom sista veckorna (månaderna). Lär nog skärpa till mig på den fronten om jag ska komma i min nyinköpta bikini.. Det är ju inte allt för lång tid kvar till sommaren! Får jobba på det!

Annars så var ju gårdagen underbar med soligt väder. Synd bara att det blir stora sjöar på vägarna så man skulle behöva båt för att ta sig fram. Men det ordnar nog upp sig så småning om. Idag verkar det dock inte som om solen vill hälsa på. I varje fall så fick jag med mig Anders ut på en prommis till min pappa igår, det hör inte till vanligheterna att han är ute och promenerar men han sa att det var skönt. Lite fika där och sen hem igen med en avstickare på Åkrahallen. Lagom utflykt för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0