Tuff natt! busy day!

Natten var inte att leka med. Tror att viggo låg och kämpade med magen ganska mycket. Vart en hel del matningar och ett par blöjbyten, och på det några nappistoppningar. Jag är ganska trött idag!
Idag har jag tid hos doktorn, eller inte doktorn utan tror jag bara behöver träffa en sköterska. Jag har ju högt blodtryck sen graviditeten, eller troligtvis hade jag nog det innan också. Men i varje fall måste det där kollas upp med jämna mellanrum, äter ju medecin mot det så..  Sen ikväll har jag bjudit hem mina darlingar på födelsedagsmiddag (fyllde ju förra veckan), ska bjussa på tre-rätters så det skulle vara bra om jag kunde förbereda så mycket som möjligt innan.. Måste väl dra nån sväng med sugen också. Ja ni förstår, och så är man trötter idag. Men det ska nog gå fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så kul ikväll!

2009-03-27 @ 09:31:14
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Sanna och Norah

Hoppas det går bra hos doktorna idag o att dom får ordningn på ditt höga blodtryck.

Jobbigt med natten, brukar ta tid innan man känner sig som människa igen efter en jobbig natt=)

Men låter som du får en underbar kväll iaf.



Vet inte riktigt vad det blir för bilstol, har väl tänkt på en britax, fast dom kan man väl inte vända framåt sen? annars har väl jag lite planer på en akta stol, vet att man kan ha dom väldigt länge o sedan även vända dom framåt. men vem vet man kanske kommer hem med nå helt annat imorgon:p



Ha en bra dag/kväll!

Kramar!

2009-03-27 @ 11:25:21
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0