Shoppat lite!

Idag har jag shoppet lite granna på stan. Det blev 3 randiga bodysar till Viggo. Fick ju tipset av Emilie att på TKS har dom 3 för 100 kr. Passade ju min plånbok perfekt! Tyckte dom var väldigt fina också. Få se om jag kanske lägger ut en bild lite senare. (är inte så haj på det där med bilder i bloggen). Sen vart det en top till mig faktiskt! Köpte på HM. Var egentligen för snål men sen insåg jag att jag verkligen behöver nya kläder så jag slog till. Måste bara köpa ett långt vitt linne att ha till. Kanske måste åka till V-ås och köpa ett på Gina. (jag har så lång överkropp så det flesta linnen blir för korta)
Det sista jag köpte var en bit tyg. Har planer på att sy en dyna till vagnen. Till sittdelen alltså! Vet inte riktigt hur jag praktiskt ska gå till väga så om någon har något bra mönster får dom gärna tipsa mig. (jag har en Quinny Freestyle) Det blev ett über-turkost tyg i varje fall.
Nu är det dags för lite tv hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi skulle ju kunna åka in allesammens till Västerås nån dag, äta lite god buffe eller nått. Och shoppa såklart=)

2009-03-31 @ 21:03:23
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Frida

Va konstigt jag kommenterade men det verkade inte bli något. Jag skrev att det skulle vara kul om alla vi åkte till Västerås, äta lite god buffe mat & shoppa såklart!=) Hoppas ni får det skoj på ÖF imorgon!

2009-03-31 @ 21:05:10
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Sophie

På Familjeliv i ett forum där så brukar dom sy egna barnvagnsdynor och andra tillbehör, jättefina. Kan kolla sen om jag hittar tråden... Annars ligger den nånstanns under Förälder - Barnvagnar. :-)

2009-04-01 @ 12:16:15
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0