Nytt hår!

Då är denna dagen till ända.. Ja inte riktigt än men snart, ska kika lite på tv först bara.
I vilket fall som helst har dagen varit kanon. Började med fröet halv 10 imorse. Det var helt sjukt mycket barn! Senvar det nog något fel på ventilationen också för det var väldigt varmt. Fast Viggo gillade nog värmen, han slocknade in fint. Efter det vart vi bjudna på lunch hemma hos Frida och Hannes. Eller Viggos mat fick jag stå för själv. Men jag fick en helt underbart god lasagne. TACK FRIDA!
Sen tog vi en prommis so m avslutades med lite shopping på stan, jag köpte faktiskt bara en dregel-haklapp.
Sen kommer vi till det där med håret. Var och klippte mig idag! Känner mig nöjd, har inte klippt mig på år och dar känns det som. Det var en tjej som jobbar som lärling så det blev billigt billigt! Ska nog ta mig dit och färga snart också, måste bara se till att det finns pengar till mat och räkningar först.
Dagen kan sammanfattas med ett ord. TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: Anna & Ebbe

Jag har aldrig varit med om att det varit så mkt barn på fröet förut. Värmen ska vi inte heller tala om. Låter som ni haft en toppendag!

2009-03-26 @ 22:25:40
URL: http://fruganjansson.blogspot.com
Postat av: Sanna och Norah

kul att ni kom till fröet igår=) hoppas ni kommer fler ggr fast det var så mycke folk igår, men säger som Anna, det har aldrig varit så där mycker folk där förut.

2009-03-27 @ 07:42:44
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var så lite, kul att du tyckte om det! Tycket själv att den var lite torr, men men.. Bra att du blev nöjd!!!

2009-03-27 @ 08:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0