Mer snö!

När ska detta snöande sluta??? Blir så trött när man tittar ut genom fönstret på morgonen och det bara öser ner. Okej idag kanske inte flingorna är så stora men dom kommer lik förbannat.. Kan ju meddela att gå med barnvagn i vinterväglag inte är det enklaste, längtar enormt tills all snö är borta och gatorna är sopade. Borde inte vara allt för lång tid kvar kan man tycka.

Natten då vart ju ganska så bra fram till kvart i 2 då det var mat för hela slanten. Sen mat igen vid halv5 var det dags igen! Sen verkade Viggo ha svårt att bajs för han låg och stönade en heldel så vid 6 prövade jag med lite mer käk för att eventuellt trycka ut lite där bak. Planen gick inte i lås direkt! Men han verkade småslumra lite efter det i varje fall. Sen vid 7 brakade det till lite granna kan man säga. Fast då var ju herrn pigg som ingen annan!!! Vi låg i sängen till 8 i varje fall tror jag det vart.
Nu sover V igen, fast han ville inte somna i sängen så jag lät han somna i famnen och lade ner honom sen. Undrar om man skämmer bort honom??? Kommer nog vakna snart i vart fall, brukar ju inte bli mer än max 40 min sömn i sträck för honom.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ses snart=)

2009-03-11 @ 11:26:21
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0