Måndag!

Dagen har varit väldigt bra. Varit hemma hos Karin på lunch, fick supergod fiskgryta. En annan är ju väldigt dålig på att äta fisk så det var ju himlans bra att bli bjuden på det.  Gick sen en sväng på stan med Anders. Han köpte skjorta och t-shirt, Viggo fick en pyjamas och jag fick ingenting. Nej men det var inte direkt att jag tittade heller. Som sagt, är lite snål för tillfället. Håller hårt i pengarna. Var egentligen meningen att vi skulle köpa bodysar till Viggo också men jag blir så osäker på vilken storlek. Han har ju flera 68:or som börjar bli för små, men 74 känns så stort.. Hm... Som sagt snål var ordet.
Imorgon har jag frukost dejt typ. Ska befinna mig på stan halv 10, så ingen sovmorgon här. Men det brukar det ju inte bli!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har en pojkbody stl.74 om du vill ha? Den är jättefin med NHL-tryck på bröstet, grå-svart-ljusblå... Vi fick ärva den innan Ebba föddes, o det känns inte riktigt som om vi har någon användning för den...=) Tänkte att den kanske duger o kolla storlek med iaf! Isånnafall kan jag ta med den till ÖF på onsdag.

2009-03-30 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0