Jag börjar bli tjatig!

Ja ni förstår nu ska jag berätta om natten igen. Jag känner att det är ett återkommande tema i mina inlägg. I vilket fall som helst så sov killen till 3.45 inatt, åt, fick ny blöja och somnade väl om vid 4.25 skulle jag tippa på. Sen vaknade han 7.40 cirkus. Underbar natt skulle jag vilja säga! Trodde inte det då han igårkväll somnade in fint vid 8 men sedan "vaknade" och var jätteledsen. Vart så flera gånger innan det gick bra att lägga ner honom utan att han "vaknade". Vet inte om det var mardrömma (drömmer barn?) eller om han hade lite magknip. Men men det är så glömt nu!

Idag ska vi hem till Karin på lite lunch och trevlig samvaro om man kan uttrycka sig så. Tänkte att jag innan skulle gå förbi pappas jobb och hälsa på.. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja vi ska som sagt se till att komma iväg någon dag.

Phu.

Tror kidsen skulle tycka tt det vore skoj, men först ut blir öppnis i Vås faktiskt.

Ska gå med en av mina vänner som fick tvillingar 6 veckor innan mig =)



Hoppas du haft en superbra helg. Kram på dig

2009-03-30 @ 09:54:35
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Frida

Sköön natt!

2009-03-30 @ 10:28:08
Postat av: Sanna och Norah

härligt med bra nätter, man orkar så mycker mera då..

ja´g har hört att dom säger att barn intr drömmer, men det tvivlar jag på, för ibland kan Norah vakna av ett ryck o bli jätte ledsen, så nog tror iaf jag att dom drömmer.

2009-03-30 @ 11:20:35
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har hört att barn drömmer.... alla säger olika..

2009-03-30 @ 11:50:56
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0