Happy Birthday To Me!

Jajemänsan, 27 år fyller man idag. Herregud va många år man börjar bli! Det är ju inte lika roligt att fylla längre som när man var yngre, skulle lätt ha kunnat stanna på 25. Men nu är det ju som det är!

Natten vart i varje fall okej. Somnade vid 21 ungefär, han var lite svårsövd faktiskt. Mat vid halv 1, halv 4 och 6.10. Där vid 6 klippet var det blöjbyte också 2 stycken. Han somnade i varje fall om tillslut efter nån timme och sov till kvart i 8. Men däreomt vet jag inte vad det är för knas på han idag! Han ligger och sover nu men innan var han näst intill otröstlig. Har ju slutat med semper dropparna men har bestämt mig för att börja igen. Vill ha tllbaka min glada kille!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att du är nöjd med natten! GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!! Det visste jag inte. Hade jag vetat det hade jag bjudit dig på lunch här hemma idag :D höhö. Kom ihåg att man får unna sig saker på sin födelsedag, de gjorde jag :D

2009-03-20 @ 11:20:55
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0