Gnällspik!

Känner att jag kanske upprepar mig själv rätt mycket i den här bloggen. Men det är ju faktiskt upp till mig vad jag vill skriva om. I varje fall så har våran Viggo blivit en liten gnällspik. Vet inte riktigt vart felet ligger! Troligtvis är det bara någon fas han ska gå igenom, men man kan ju inte låta bli att spekulera i andra anledningar. Värst skulle ju vara om min mat inte räcker till för honom att bli mätt på, han vägrar ju som sagt flaskan. Tänk om det är tänder på G. Tror inte det, har försökt känt efter och tycker mig inte känna något som skulle kunna vara en tand. Jaja, hoppas i varje fall på det första: Att det är en fas och att den snart är över. Snart snart snart! Om någon har någon annan teori får ni gärna dela med er.
Nu ska här bytas bajs-blöja!

Kommentarer
Postat av: Sanna o Norah

Nu hittade jag hit:)

det är jobbigt när dom är gnälliga, o man vet inte vad det är för fel, förmodligen är det väl säkert en fas, hade sådär med norah ibland också, jobbigt var det, men sån tur är så går det över:)

2009-03-23 @ 09:28:32
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas ni får det kul idag=D

2009-03-23 @ 10:01:21
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ps, hoppas det blir bättre. Det är väl en tillväxt som jag tycker alltid det är.

2009-03-23 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0