Familjen Annorlunda!

Där ligger man i lä om man säger så. Herregud säger jag för att skaffa många barn. Grattis till dom som lyckas att få ihop det och som tycker det är kul. Själv hoppas jag på 2 barn, 3 "tops". Fast just nu räcker det gott och väl med en liten kotte. Han är ju dock bara lite dryga 3 månader ännu så det är väl inte konstigt att man har mycket att göra med honom.
Håller ju för fullt på att vänja honom med nappflaska vilket inte går jätte bra, men nu ikväll gick det inte katastrofalt utan mer bara dåligt. Jag börjar se ljus i tunneln!!! Bara så ni vet så vill jag inte sluta amma, inte alls, utan jag vill bara vara lite fri några timmar... kunna träna lite... kanske ta nåt glas vin... ja ni kanske förstår!  Så det är tur att man inte har flera småttingar, då hade det nog varit svårare med egentid..

Kommentarer
Postat av: Frida

Herregud va du bloggae;) hinnar ju inte med hehe. ja fullt upp med en eller hur, blev svettig igår när jag kollade på programmet

2009-03-17 @ 14:22:58
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Sophie

Gillar det programmet. :-) Tycker dom med 10 barn är så härliga. :) Och jag håller med pappan "De med 1,2 eller 3 barn, vad gör dom som är så förbannat jobbigt?" :) 10 tätt låter dock lite stressigt. Men sprider man ut dom så. ;)

2009-03-23 @ 19:33:33
URL: http://lillamirakel.wordpress.com
Postat av: Sophie

Just ja, har du testat flaskorna som har en napp som ska vara formad som bröstet? Ska tydligen funka jättebra för endel barn.

2009-03-23 @ 19:35:54
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0