Besök!

Vi har precis haft besök av Katarina och Frida med deras små Nils och Alvin. Var jätte trevligt! Killarna är ju närmare året och har en helt annan rörlighet än vad lilla Viggo har. Men vilka änglar måste jag säga. Jätte snälla gossar! Jag bjussa i varje fall på scones och kaffe! Har bestämt att inte äta fikabröd nu fram till sommaren så då fick jag lov att baka scones istället. Dom vart jättegoda! Det var ett recept från Leila, finns på recept.nu. Lite godare än vanliga som finns i Vår kokbok.
Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, blir nog en promenad senare men V har precs vaknat så jag vill inte bädda ner han i vagnen på en gång. Så det blir kanske lite bus nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0