Bästa natten någonsin!

Vet inte vad som hände. Igår kväll vägrade Viggo sova där vid 17 klippet, så vid 19,15 var han så övertrött att han blev ganska svårsövd men det gick i varje fall. Tänkte att nu får man lida för att han somnar så tidigt. Men vet ni, han vaknade inte förrän klockan 4. Fatta hur länge det är, nästan 9 timmar. Helt underbart! Sen somnade han om efter mat och 2 blöjbyten, klockan hann väl nästan bli 5. Men då sov vi till 7 ungefär. Min kille kan också sova många timmar i sträck! Det här kan jag leva länge på. Själv somnade jag ju inte förrän 12 igår så så mycket mer sömn än vanligt blev det ju inte men det spelar mindre roll för min grabb kan sova länge.
(jag har inga förhoppningar om att det kommer fortsätta vara så här, jag bara njuter till fullo idag)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du har skaffat blogg:D

2009-03-29 @ 08:55:15
URL: http://lindhah.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh skönt =)

2009-03-29 @ 10:04:05
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0