Badat!

Ikväll var det bad på schemat. Alltid lika mysigt! Ikväll var det min tur att bada med V. Vi har helt gett upp baljan eftersom han sparkar så med benen så han slår huvudet i kanten. Är det någon som har något tips på hur man kan hålla i vattnent som brukar vara populärt hos bebisen? Idag låg han på mage på min mage och lapade vatten. Kanske inte så nyttigt men väldigt gott verkade det som.

Tidigare idag var vi på Öppna förskolan. Lika trevligt som vanligt! Vi är tydligen full grupp nu vilket märks då det börjar bli trångt i lokalerna. Idag serverades det väfflor våffeldagen till ära. (jag roffade åt mig 2 stycken matvrak som jag är, kan inte hejda mig) Jag saknade dock det goda brödet som i vanliga fall serveras, det är en riktig höjdare.

Just ja, måste berätta att jag köpte blöjor idag. Wllys egna! Alltså dom verkar ju vara sköna och så. Bra resår och grejer! Men vad små dom är! Alltså storleken var 4-9 kg. Men vet ni vad nästa storlek är?  7-18kg!!! Kanske skulle ha köpt den istället. Men hallå, måste ju vara stor skillnad på en 7 kilos och en 18 kilos.. Weird!


Kommentarer
Postat av: Frida

Librosarna va jättebra=)

2009-03-25 @ 20:36:04
Postat av: Anna & Ebbe

Ja, vi ska dit imorron.



Vi hade Ebbe i en sorts plastställning, som han låg i, i baljan. Funkade jättebra o man slapp hålla i honom.

2009-03-25 @ 21:15:00
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Sanna och Norah

vi använder pampers blöjor, 7- 18 kg, i en sådan där stor kartong, funkar jätte bra för oss, o jag vet fler som gillar dom, fast fortfarande obegripligt hur ett barn på 18 kg ska kunna ha dom, men då kanske man bara spänner pyttelite, nu går "likarna" ihop. om du förstår hur jag menar?=)

2009-03-26 @ 06:31:06
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja vänta nu, kommer nog minsann ihåg er =)

Se där.

Och tusen tack, kul att du gillar den.



Har du vart nått på öppna förskolan föresten?



Hoppas allt är bra med er och tusen tack för att du röstat på mig också =D

2009-03-26 @ 11:15:19
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur blev det i håret?

2009-03-26 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0