Mycket att stå i!

Här har man mycket i skallen måste jag säga. Det är någonting varje dag!
Hade möhippa för syrran i lördags vilken gjorde att hela förra veckan var full av planering. (för övrigt var jag utan min V mellan kvart över 8 på morgonen till kvart över fem på kvällen, det ni. Det vart några tårar fram emot eftermiddagen!)
Möhippan blev lyckad i varje fall! Igår var det frissan samt lite shopping till brölloppet, har köpt ny klänning i sista stund. Men jag blev bara helt kär i en som jag hittade från ESPRIT. Ska se om jag jag hitta nån bild på nätet!
Idag är det födelsedagsfirande, och Öppna försås som vanligt. Imorgon tandläkaen och på fredag måste jag till jobbet igen för jobbsökar-coaching. Sen är det lite annat pyssel jag måste fixa med..
Önska mig lycka till!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till!! Du blev jättebra i håret!

2009-06-03 @ 22:50:16
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0