Ingen flaska här inte!

Nej det verkar ha varit en engångsföreteelse det där med flaskan härom dagen.. Nu totalvägrar han! Livet går väl inte under för det. Någon gång så... Och jag lovar, ni kommer få läsa om det här.

Har haft en fin dag ute i solen.. (mest skuggan för vår del dock) Spenderade den på Annika och Johns baksida. Skönt värre! Styrde även upp en liten tripp till Tärnabadet i morgon. Hörde nämligen ett rykte på stan som sa att det blivit lite varmare i vattnet.Hoppas det är lite mindre mygg också...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nångång så måste han ju ta flaskan så fortsätt testa.

Tärnabadet låter skönt, hoppas på fint väder imorron, helgen o nästa vecka så kankse man skulle ta sig en tripp dit. Simma lugnt!

2009-06-25 @ 22:36:46
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Jaha, ja mitt sällskap bangade så jag vet inte hur jag ska göra längre ;)

Är ni många som ska dit? =)

2009-06-26 @ 08:10:59
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Okej =)

Trevligt, ja jag hoppas på detsamma, men det kan jag väl inte förvänta mig ;)

Haha.

Barnen är verkligen lite extra kinkiga i detta väder.

Suck.

Men men, man förstår dem ju också =)



Ja då ses vi väl garanterat då =) Jag ska åka själv nu eftersom att vännen är sjuk, hade lovat lillebror att han skulle få följa med - så då lär man väl inte avboka =P



När åker ni dit då?

2009-06-26 @ 09:10:54
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Okej.

Vi ska åka runt halv tolv hade jag tänkt =)

Barnen äter ju 11.00 så då passar det bra att vi åker så fort dem ätit upp, nu ska jag tydligen ha med mig en unge till.

JEEESEES.

Haha, kaos.

Blir jag å barnen + två trotsiga åttaåringar ;)

Haha, nej då.. dem är så snälla.

Ses väl säkerligen sen då.

2009-06-26 @ 10:40:43
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Sanna o Norah

åhh mysigt med bad, måste också försöka ta mig i kragen o komma iväg, får passa på nu när vi ska på semester, vi ska åka till high chaparall:) ska bli jätte roligt o jag ser verkligen fram emot det.

Har ni några planer inför sommaren då?

2009-06-27 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0