Smälter bort!

Alltså jag dööör, den här värmen tar knäcken på mig. (fast just nu kommer det in lite sval luft från fönstret).
Vi har cirkus 29 grader i sovrummet, inte att leka med.
Idag ska vi ta en tur till Silvköparn och bada. Packade väskan igår kväll (det mesta), det kan ju ta sin lilla tid annars. Känns alltid som att man tar med sig hela hemmet och lite till. Anders blir hemma, han har delat ut tidningar i natt så han får sovmorgon.. Hihi.. Ett problem jag har är att jag ska in på affärn och handla. Det blir premiär med bara Viggo utan bilbarnstol (vi har satt in den nya nu). Funderar på att använda bärselen... Jaja, vi får se.
Ha en kanon dag nu alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0