mer golf!

Har inget att skriva idag egentligen..
Det blev golf i onsdags, så himla roligt. Kommer nog bli spel imorgon med! Hoppas på barnvakt av min pappa med fru. Han har inte sagt om han kan eller inte än..

Jag har sovit middagslur med Viggo 2 dagar i rad nu. Inte det smartaste då man är helt slut efter.

Jag har trott att V har varit på väg att krypa länge nu då han stått på alla fyra och gungat fram och tillbaka, men inte fattat att han kan flytta armarna frammåt. Inget krypande än men, han har börjat ställa sig på fötterna nu. Så han står på händer och fötter. (ni som kan yoga typ stående hunden) Han kanske kommer "krypa" på det viste istället.. Jag tycker synd om han som inte kan ta sig frammåt..

Nej nu ska jag käka lite bröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0