Svineri!

Idag har jag varit tll simhallen och simmat en timme. Härligt värre!
Annars har dagen bjudit på ett besök på morfars (Viggos) jobb, och förhoppningsvis Viggos kommande dagis. Sen en tur till BVC där både Viggo och mamman (jag) blev stuckna. Ja visst sörrni, vi tog influensasprutan båda två. Jag har ju undvikit den länge men nu fick vi alltså erbjudandet när vi var på 1-års kontroll, taget sa vi. För övrigt vägde V 10,1 kg och var 76 cm lång. Han följer sina kurvor fint. Dom kikade även i hans öron då han haft öroninflammation tidigare och dom såg bra ut. Det var skönt!
Ni kanske undrar om jag har några biverklningar. Jag var helt slut på eftermiddagen och låg och slumrade hela Viggos sovpass, det måste ha varit sprutan Och jag kan väl säga att lte öm är jag allt i armen, inte farligt alls men lite kännns det. Jag bad ju om att få den i vänster arm ifall jag får riktigt ont så jag inte missar handbollsträningen imorgon.
Nej nu säger jag hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0