Sjuka igen!

Japp det är så det ska vara. Jag fick feber igårkväll/inatt och har varit allmänt däckad under dagen. Det underlättar ju då inte att Anders jobbar 10-20 idag samt att båda mina för'ldrar är upptagna med jobb. Ytterligare en faktor  denna helvetesdag var att Viggo för första gången i sitt liv vägrar sova under dagen. Det var ju väldans lägligt!!! Halv fyra kom pappa och hans fru och hämtade V så jag fick sova en stund. Det var riktigt skönt! Fick tillbaka honom vid halv sju igen och han somnade på stört vid sju. Det som är lite trist är att V har börjat hosta, hatar den där jäkla hostan som kommer och går. Hoppas den går över snabbt!

Igår var det ju VV-vägning igen och jag som trodde jag hade tabbat mig totalt och gått upp en massa fick en trevlig överraskning då vågen stog på samma som förra veckan. Väldigt nöjd med det måste jag säga! Har ju som mål att hålla min nuvarande vikt över jul och nyår, men då känns det som jag måste bli frisk snabbt så jag kan ut och motionera lite. Jag har ju ett par perfekt vallade skidor som står nere i hallen och bara väntar...

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på er!!!!

2009-12-23 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0