Ingen rubrik!

Här har man varit dålig på att uppdatera märker jag. Kan bero på att jag inte har varit helt kry! Har känt mig ganska däckad i ett par dagar nu, vet inte om det beror på sprutan förra veckan eller något. Känner mig i varje fall bättre idag. (trots att jag varit vaken sen halv 5 imorse, Viggos fel)

Idag har jag fått ny frisyr och ny hårfärg, fast om ni frågar min käre sambo så säger han att den är densamma som tidigare. Ja ja, ni som kommer träffa mig får avgöra själva!

Veckans viktresultat blev i varje fall -0,7, vilket jag är så nöjd med. Nu får vi se ifall jag fixar mina 80 kilo innan året är slut. Det kan bli svårt, särskilt nu när jag inte varit helt hundra heller. Motionen blir ju lidande då samt att det slinker ner ett och annat utan att man orkar tänka. Men nära är jag i varje fall!

På söndag är det match igen, hemma. Det är bara vinst som gäller! Kom och kika om ni viill! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0