Falk!

Ikväll har vi sett den tredje Johan Falk filmen. Måste säga att jag gillar dom skarpt! Får se när vi ska se på nästa.

Imorse vart det att gå upp tidigt, V vaknade vid halv 6 och vägrade att somna om. Så det var bara att ta med täcke och kudde och knata in på Viggos rum och leka lite. Varför är det alltid så kallt på mogon för???
Imorgon blir det min tur att slippa gå upp i varje fall.. Fast jag kommer ändå inte sova så länge då jag kommer åka iväg på handbollsmatch klockan ett till Hallsberg och inte komma hem igen förrän skrutten sover så jag måste hinna leka massor innan dess..

Nej har inget vettigt att skriva som vanligt, säger hej här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom är såå bra dom där filmerna, dock är dom sista 2 lite sämre:P

2009-12-13 @ 19:55:19
Postat av: Frida

från mig:D

2009-12-13 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0