Bakis!

Vilken kväll det blev igår!!! Var iväg och käkade jultallrik med handbollen. Kan säga att jag intog en hel del att dricka också! Det är nästan lättare idag att säga vad jag inte drack igår än tvärtom. Men så kul jag hade sen då, kvällen avslutades på Sventas. Det var första gången jag var där och blev förvånad över hur mycket folk det var, kul!
Idag har man ju ångrat några gånger att man festade till igår och jag har lovat mig själv att ALDRIG dricka dagen innan Anders ska jobba igen. Nu var det ju tur att han inte började förrän 12 och att V sov 1.5 timme på eftermiddagen. Kvällen spenderade vi hemma hos mamma och fick mat och grejer, vilket också underlättade massor. Var hemma till 19 och fick Viggo att somna innan 20.. Så nu kan man njuta av lugnet!

Måste ju beklaga mig lite över hur dåligt mitt viktväkteri går denna vecka. Har ju varit ganska krasslig så motionen har blivit väldigt åsidosatt samtidigt som jag har fikat i mängder och ätit det mesta. Skärpning måste till för min del så att jag inte tappar fokus helt. Nu har jag ju inga förhoppningar om att gå ner över jul men man vill ju inte gå upp.. Så nu blir det lite mer strikt för min del fram till jul..

Förresten match imorgon, kom dit och titta. 14.45!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0