Viktväktarna!

Igår var jag iväg på viktväktarna. Känner mig sjukt motiverad och känner att detta kommer at funka. (det har ju gjort det förut) Fick även chansen att träffa både Katarina och bertilsson vilket var ju en stooor bonus. Vi ses ju inte varje dag precis! Nu gäller det bara att satsa! Gårdagen gick ju bra och jag har inhandlat mat för hela veckan! Nöjd!!!

Nu återkommer jag till ett favorit ämne, Viggos gaddar. Har nu i morse spanat in att tand nr 6 lyser igenom. Hans andra i överkäken! Hoppas den spricker igenom snart så vi får lite lugn och ro på nätterna. Inte för att jag ska klaga, allt är ju såå mycket lättare nu när man inte behöver mata på natten.. Tjihoo!

F se vad dagen bjuder på, har precis intaget en god och hälsosam frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0